
REMOTLY - do zdalnego wsparcia naszych klientów
29 stycznia 2025 13:21
Do zdalnego wsparcia naszych klientów wybraliśmy Remotly, aby zapewnić Państwu najwyższy poziom cyberbezpieczeństwa. Cieszymy się, że możemy korzystać z nowoczesnego polskiego oprogramowania do zdalnego pulpitu.
Wszystkie połączenia z pracownikami asysty GIAP realizowane przez Remotly są szyfrowane zgodnie z wiodącymi najwyższymi standardami bezpieczeństwa TLS 1.2, TLS 1.3, RSA4096 oraz AES256 (end-to-end).
Działamy w pełnej zgodności z RODO, korzystając z własnego serwera połączeniowego. Dzięki temu wszelkie dane transmitowane podczas połączeń zdalnych są w pełni bezpieczne i kontrolowane wyłącznie przez naszą firmę.
Ponadto korzystamy z narzędzia Quick Supportu Remotly, które uniemożliwia osobom nieuprawnionym wykonywanie połączeń do naszych klientów.
Szczegóły na temat cyber zabezpieczeń oprogramowania znajdą Państwo na stronie producenta: https://remotly.com/pl.
Zachęcamy Państwa do pobrania darmowej aplikacji Remotly, aby móc w bezpieczny sposób połączyć się z telefonu do wszystkich potrzebnych aplikacji na zdalnym komputerze: https://remotly.com/pl/pobierz.
Oprogramowanie Remotly jest już dostępne w sprzedaży dla administracji publicznej - zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z producentem poprzez formularz kontaktowy: https://remotly.com/pl/kontakt.