REMOTLY - do zdalnego wsparcia naszych klientów

REMOTLY - do zdalnego wsparcia naszych klientów

Do zdalnego wsparcia naszych klientów wybraliśmy Remotly, aby zapewnić Państwu najwyższy poziom cyberbezpieczeństwa. Cieszymy się, że możemy korzystać z nowoczesnego polskiego oprogramowania do zdalnego pulpitu.

Wszystkie połączenia z pracownikami asysty GIAP realizowane przez Remotly są szyfrowane zgodnie z wiodącymi najwyższymi standardami bezpieczeństwa TLS 1.2, TLS 1.3, RSA4096 oraz AES256 (end-to-end).

Działamy w pełnej zgodności z RODO, korzystając z własnego serwera połączeniowego. Dzięki temu wszelkie dane transmitowane podczas połączeń zdalnych są w pełni bezpieczne i kontrolowane wyłącznie przez naszą firmę.

Ponadto korzystamy z narzędzia Quick Supportu Remotly, które uniemożliwia osobom nieuprawnionym wykonywanie połączeń do naszych klientów.

Szczegóły na temat cyber zabezpieczeń oprogramowania znajdą Państwo na stronie producenta: https://remotly.com/pl.

Zachęcamy Państwa do pobrania darmowej aplikacji Remotly, aby móc w bezpieczny sposób połączyć się z telefonu do wszystkich potrzebnych aplikacji na zdalnym komputerze: https://remotly.com/pl/pobierz.

Oprogramowanie Remotly jest już dostępne w sprzedaży dla administracji publicznej -  zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z producentem poprzez formularz kontaktowy: https://remotly.com/pl/kontakt.